اقدام پژوهی پايه دوم دبستان کاهش اختلالات و مشکلات يادگيري املا دانشآموزان
اقدام پژوهی پايه دوم دبستان کاهش اختلالات و مشکلات يادگيري املا دانشآموزان
اقدام پژوهی پايه دوم دبستان راهکارهاي کاهش اختلالات و مشکلات يادگيري در درس املاي يکي از دانش آموزان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 27 بخشی از متن : هیچ روشی بهتر از تحقیق نیست.حضرت علی(علیه السلام ) هدف پژوهش حاضر، شناسايي و كاهش يا مرتفع نمودن اختلالات و مشکلات يادگيري در درس املاء در يكي از دانش آموزان پايه دوم دبستان پسرانه هجرت واقع در ناحيه چهار آموزش و پرورش قم صورت گرفته است . در اين اقدام پژوهي از روش توصيفي که جنبه ي عيني، واقعي و وصف نگاري دارد استفاده شده است. مزاياي اين روش که در اين پژوهش کاربرد يافته است بهره گيري از شاخص هاي آمار توصيفي از قبيل جدول فراواني، درصد و نمودار مي باشد . در اقدام پژوهی حاضر، که چرخه ای از برنامه ریزی، مشاهده، عمل، باز اندیشی و تفکر است، سعی شده برای جمع آوري اطلاعات مورد نياز از روش های مشاهده، مصاحبه و آزمون های مختلف مانند كپارت، آزمون فراستيگ، نقطه شماري و آزمون هوش ريون استفاده گردد. این امر با همکاری اولیاي دانش آموز، مشاوران آموزش و پرورش، اساتید فن و همکاران شاغل در م ...
The post اقدام پژوهی پايه دوم دبستان کاهش اختلالات و مشکلات يادگيري املا دانشآموزان appeared first on میرزا فایل.
برچسب: ،
ادامه مطلب