mirza mirza .

mirza

دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی در آموزش و پرورش 26 ص


دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی در آموزش و پرورش 26 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25   ارزشیابی در آموزش و پرورش مقدمه باید این مطلب مهم را در نظر داشت که جوامع پیشرفته بشری با عنایت به توسعه آموزش و پرورش خود توانسته اند پله های ترقی و توسعه همه جانبه را به پیمایند.در توسعه آموزش و پرورش ملاکها و فاکتورهای متعددی نقش دارند .مهمترین آن نظام ارزشیابی در آموزش می باشد .آموزش را می توان به عنوان فرایند کنش متقابل معلم و دانش آموز تعریف کرد که به موجب آن تجارب مناسب یادگیری برای رسیدن دانش آموزان به هدف های آموزش و پرورش فراهم می شود . در آموزش و پرورش سنتی ارزشیلبی به عنوان آخرین حاقه های فرایند یاددهی ،یادگیری تلقی می شود که در پایان دوره آموزشی برای جدا کردن دانش آموزان با توانایی یادگیری متفاوت به کار می رفت . امروزه ارزشیابی را بخش جدایی ناپذیر فرایند یاددهی - یادگیری می داند که همراه با آموزش و در ارتباط تنگا نتگ با آن ، به گونه ای مستمر انجام می گیرد و به جای تاکید بر طبقه بندی دانش آموزان و مقایسه آنان با یکدیگر ، هدایت یادگیری آنان را مرکز توجه خود قرار می دهد. به ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی در آموزش و پرورش 26 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی توصیفی


دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی توصیفی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 31   ارزشیابی توصیفی مقدمه طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی 82-81 اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید(محمد حسن مقنی زاده،1381). اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است. در قسمتی از یادداشت سردبیر ویژه نامه ارزشیابی تحصیلی فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل 70-69 بهار و تابستان 1381 آمده است: "... هدف اساسی سنجش و ارزش یابی، ارتقای یادگیری دانش آموزان است.محتوا وچگونگی ارزش یابی درفرایند تدریس، نحوه مطالعه و کیفیت یادگیری دانش آموزان را رقم می زند.اگر معلم بر حفظ کردن مطالب بی ارتباط تاکید کند،دانش آموزان به یادگیری سطحی و طوطی وار روی می آورند...به همین دلیل است که گفته اند:" اگر می خواهید نظام آموزشی را بهبود بخشید،شیوه های سنجش وارزشیابی را اصلاح کنید"..." ( ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی توصیفی appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره ارزشيابى تکوينى یا مستمر


دانلود تحقیق کامل درباره ارزشيابى تکوينى یا مستمر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 5   ارزشيابى تکوينى یا مستمر ارزشيابى تکويني، آنطور که از اسم آن پيداست، زمانى به اجرا در مى‌آيد که فعاليت‌هاى آموزشى هنوز جريان دارد و يادگيرى شاگردان در حال تکوين يا شکل‌گيرى است. معمولاً تحقق هدف‌هاى آموزشى و پرورشى يا تغيير رفتار شاگردان، بتدريج و بمرور زمان امکان‌پذير مى‌شود. به اين دليل، معلم ناگزير است تحقق هدف‌هاى آموزشى هر بخش را در فاصلهٔ زمانى معيني، متناسب با توانايى و امکانات شاگردان انتظار داشته باشد. او براى آنکه از چگونگى تحقق هدف‌هاى آموزشى هر بخش از مطالب تدريس شده آگاه شود، لازم است در پايان هر بخش، آموخته‌هاى شاگردان را مورد ارزشيابى قرار دهد. اين نوع ارزشيابى که به طور مستمر در پايان هر بخش از مطالب تدريس شده و در طول سال تحصيلى انجام مى‌گيرد، ارزشيابى تکويني يا ارزشيابى مرحله‌اي ناميده مى‌شود. بديهى است محتواى سؤالات ارزشيابى تکويني، مستقيماً ناظر به اندازه‌گيرى آن دسته از هدف‌هاى آموزشى است که براى ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره ارزشيابى تکوينى یا مستمر appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره ارتباط بین ایدئولوژی آموزش و پرورش و پذیرش تکنولوژی در معلمان قبل از خدمت 25 ص


دانلود تحقیق کامل درباره ارتباط بین ایدئولوژی آموزش و پرورش و پذیرش تکنولوژی در معلمان قبل از خدمت 25 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25   ارتباط بین ایدئولوژی آموزش و پرورش و پذیرش تکنولوژی در معلمان قبل از خدمت چکیده: بعد از ارزیابی تعداد زیادی از برنامه های یکپارچه تکنولوژی در دانشگاه هاو مدارس مناطق مختلف ، مشخص شد که وجود تکنولوژی تضمین کننده استفاده از آن در کلاس درس نمی باشد. البته مدلها و فرضیه های مختلفی تلاش کردهاند تا عوامل دخیل در پذیرش تکنولوژیرا توضیح دهند مدلها و فرضیه ها بر عوامل مرتبط با تکنولوژی تکیه کر ده اند . بر مبنای باز بینی نوشته ها ،ما یک مدل جدید برای پذیرش تکنولوژی را فرض کرده ایم شامل ایدئولوژی آموزش و پرورش بعنوان یک عامل خارجی است. ما سعی کردایم مدلی را ایجاد کنیم که با توجه به اطلاعات گرد آوری شده از پرسشنامه های کامل شده بوسیله 320 معلم قبل از خدمت مطابق با مدل فرضی باشد .متغیرهای مورد استفاده از مراحل تحلیل مدل بخشهای از مدل اصلی پذیرش تکنولوزی وشش ایدئولوژی آموزشی مختلف هستند. نتایج نشان دادند که مدل جدید ،با مدل فرض شده مطابقت دارد. بنابراین نتایج نشان می دهد که ایدئولوژی های مختلف آموز ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره ارتباط بین ایدئولوژی آموزش و پرورش و پذیرش تکنولوژی در معلمان قبل از خدمت 25 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره اختلالات حركتي در حوزه مشكلات ويژه يادگيري 7 ص


دانلود تحقیق کامل درباره اختلالات حركتي در حوزه مشكلات ويژه يادگيري 7 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8   اختلالات حركتي در حوزه مشكلات ويژه يادگيري تهيه و تدوين: حميد گازراني مركز آموزش و توانبخشي مشكلات ويژه يادگيري شماره يك- مشهد ********************** در سالهاي اخير اهداف آموزشي در دو حيطه شناختي و عاطفي مورد توجه قرار گرفته و از آنها به عنوان راهنماي عملي در جهت رشد و تكامل هدف هاي متوالي و زنجيره اي استفاده گرديده است. اما در حيطه رواني- حركتي طبقه بندي هاي عملي و كاربردي بسيار محدود بوده است. فكر طبقه بندي اهداف تربيتي براي مطالعه آسانتر در سال 1948 توسط گروهي از متخصصان تعليم و تربيت و سنجش در سه حيطه شناختي، عاطفي- رواني و حركتي مطرح گرديد. كتاب اول اين گروه توسط بلوم و همكاران در سال 1956 و كتاب دوم درسال 1964 توسط كرات هول و همكاران منتشر گرديد. در حيطه رواني- حركتي طبقه بندي هاي بسياري ارائه گرديده است كه مي توان به كارهاي راكسيدل (1950)، گيلفورد (1958)، سيمپسون(1966)، كيبلر و همكاران (1970) اشاره نمود. اما كارهاي آنيتا.ج.هارو در اين زمينه از معروفترين آنها است. اين نظريه با اس ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره اختلالات حركتي در حوزه مشكلات ويژه يادگيري 7 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره اختلال در دیکته 13 ص


دانلود تحقیق کامل درباره اختلال در دیکته 13 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15   [اختلال در ديكته] دقت، توجه و حساسيت شنيداري تهيه و تدوين: نسرين صادقي نيا مركز آموزش و توانبخشي مشكلات ويژه يادگيري سبزوار تعريف اختلال در توجه (ADD) كودكي مبتلا به ADD تلقي مي گردد كه داراي علائمي از بي توجهي مانند: ناتواني در به انجام رسانيدن كارهايي كه شروع كرده، ناكامي در گوش كردن (عدم درك صحيح از مطالب به صورت شنيداري)، حواسپرتي، مشكل در تمركز و بازماندن از فعاليت هاي مربوط به يك بازي، و رفتار تكانه اي نظير: (عمل بدون تفكر، مرتباً از كاري به كار ديگر پرداختن، مشكل در سازماندهي، نياز به مراقب، مرتباً از كلاس خارج شدن و ناتواني در يك جا ماندن) باشد. اختلال نقص در (ADD) اختلال نقص در توجه يكي از مواردي است كه در اغلب ناتواني هاي يادگيري همراه و يا بدون پرفعاليتي ديده مي شود. در سومين راهنماي تشخيص و آماري بيماري رواني (DSMIII) (انجمن روان پزشكي آمريكا 1980) از اختلال نقص در توجه (ADD) اصطلاحاً به عنوان كمبود نامناسب توجه مربوط به رشد (بي توجهي) همراه با ضعف در كنترل كتانه ها ياد شد ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره اختلال در دیکته 13 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره اختلال در ديكته نقطه و سرکش 6ص


دانلود تحقیق کامل درباره اختلال در ديكته نقطه و سرکش 6ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6   اختلال در ديكته (دقت و توجه در نقطه گذاري و سركش) تهيه و تدوين: زهرا فيض آبادي مركز آموزش و توابخشي مشكلات ويژه يادگيري سبزوار ******************************* ناتواني هاي توجهي يكي از فراوان ترين مشكلات در ميان كودكان كه موجب كاهش كارايي آنان در مدرسه مي گردد فقدان توجه است مشاهدات نشان مي دهد كه هنگامي كودك در تمركز بر روي تكليف طرح شده، با شكست مواجه مي شود كه نتواند سر و نگاهش را به سمت محلي كه در حال آموزش به او است جهت دهد و يا در دنبال كردن دستورالعمل ها با شكست مواجه شود از طرف ديگر ادامة كار بر روي يك تكليف معيّن، تعيين جهت نگاه و سر، حالت چهره اي مراقب و گوش به زنگ و اجراي دستورالعمل ها و موفقيت در عملكرد نشان دهندة رفتار توجه كودك است. به هر حال وقتي كودك مبتلا به نقصان شديد توجه است اين مشكل مي تواند اثرات مخربي بر يادگيري او داشته باشد. بهبود رفتار توجه كردن آنچه ضروري است آموزش رفتار و توجه در يك فعاليت خاص، مانند توجه به خواندن يا هجي كردن، يا توجه به حركات موجود در يك رق ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره اختلال در ديكته نقطه و سرکش 6ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره اثربخشی آموزشی 11ص


دانلود تحقیق کامل درباره اثربخشی آموزشی 11ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 11   اثربخشی آموزشی همان طور كه می دانیم جامعه روز به روز درحال تغییر است و حركت در راستای این تغییرات كاری پرزحمت و كمی مشكل. بیشتر سازمانها به دنبال راه حلی برای حل این مشكل هستند. راه حلی كه توسط بیشتر صاحبنظران عنوان شده، آموزش و بهسازی منابع انسانی است. ضرورت آموزش به صورت یك امر طبیعی درآمده است. پیشرفت و توسعه سازمانها و موسسات درگرو ارتقای سطح دانش، مهارت، رفتار و بینش منابع انسانی است. برهمین اساس، اكثر سازمانها دوره های آموزش موجود در داخل یا خارج از كشور برای كاركنان خود برگزار می‌كنند و اجرای هر دوره متضمن سرمایه گذاری هنگفت است لذا آگاهی از میزان اثربخشی دوره های آموزشی و بازدهی حاصل از آنها برای مدیران بسیار بااهمیت است. ارزشیابی یكی از مهمترین مراحل برنامه ریزی آموزشی است كه انجام صحیح آن اطلاعات بسیار مفیدی را درباره چگونگی طرح ریزی و اجرای برنامه های آموزشی دراختیار می گذارد و مبنای مفیدی جهت ارزیابی عملكرد آموزشی مراكز آموزشی به دست می دهد. اگر اهداف را به صورت وضع م ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره اثربخشی آموزشی 11ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره اخالال در خواندن 11 ص


دانلود تحقیق کامل درباره اخالال در خواندن 11 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 12   [اختلال در خواندن] ناتواني هاي ادراكي تهيه و تدوين: زهرا خاتون فائقي مركز آموزش و توانبخشي مشكلات ويژه يادگيري سبزوار ************************** ناتواني هاي ادراكي تعريف ناتواني هاي ادراكي شامل نقايص موجود در هماهنگي بينايي- حركتي، انحرافات بينايي، شنوايي و لامسه، ارتباطات فضايي و ساير متعلقات ادراكي مي باشد. با وجودي كه رشته علمي ادراك سالهاي متمادي مطالعه شده است، مسئله اختلالات ادراكي در كودكان هنوز هم به خوبي شناخته و فهميده نشده است زيرا با زمينه هايي مثل حافظه، توجه، تفكر و زبان روابط و مرزهاي همپوش دارد. در اين مقاله ما تلاش خواهيم كرد به طرح و توصيف بعضي از عمومي ترين اختلالات ادراك بپردازيم. نظريه هاي ادراكي- حركتي بيشترين تأكيد در زمينه ي ناتواني هاي يادگيري روي فعاليت هاي ادراكي- حركتي بوده است. ادراك به عمليات روانشناختي براي كشف معني يك احساس اطلاق مي شود. ادراك، حركات شنوايي، بينايي لامسه را سازماندهي، داراي ساختار و تعبير و تفسير مي كند- كودكاني كه ناتواني ادراكي دارند ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره اخالال در خواندن 11 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود تحقیق کامل درباره اثربخشي برنامه های آموزشي 13ص


دانلود تحقیق کامل درباره اثربخشي برنامه های آموزشي 13ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13   اثربخشي برنامه های آموزشي(مدل كرك پاتريك) روز ثابت شده است كه توفيق يك كشور در زمينه هاي فرهنگي ، اجتماعي ، سياسي و اقتصادي در گرو برخورداري از يك نظام آموزشي منسجم و پويا است و تنها با داشتن چنين نظامي، مي تواند با تحولات و پيشرفت هاي اجتماعي و صنعتي همگام و در ميان كشورهاي موفق جهان از جايگاه شايسته اي برخوردار شود. هرگز نمي توان ادعا كرد كه آموزش به خودي خود سودمند است ، مگر از آموزشهاي ارائه شده ارزشيابي به عمل آيد. همان طور كه در بيشتر كتابها و مقالات آموزشي و مديريتي بيان شده است براي تعيين ارزش دوره هاي آموزشي مدل ها و الگوهاي متعددي وجود دارد ، كه از مهمترين آنها مي توان به مدل ارزشيابي كرك پاتريك (KIRK PATRICK) اشاره كرد. مقدمه گسترش روز افزون علم و فناوري باعث شكل گيري ساختارهاي سازماني متفاوت نسبت به گذشته شده است و هر سازماني براي هماهنگ شدن با اين تغييرات سريع و رو به رشد كانال هاي ارتباطي درون سازماني خود را مناسب با اين تحولات تغيير داده است. در چنين شرايطي سازمان موفق، ...

The post دانلود تحقیق کامل درباره اثربخشي برنامه های آموزشي 13ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۶ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)