mirza mirza .

mirza

دانلود پروژه مباني استاندارد و استانداردسازي در آموزش و پرورش 40 ص


دانلود پروژه مباني استاندارد و استانداردسازي در آموزش و پرورش 40 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 40   مباني استاندارد و استانداردسازي در آموزش و پرورش مقدمه بررسي تاريخي كشورهاي پيشرفته و يا در حال پيشرفت در شكوفايي اقتصادي و تحول نظام آموزشي آنان نشان دهنده توجه جدي مديران و برنامه ريزان اين كشورها به استاندارد و استانداردسازي در آموزش و ترويج آن در بين جامعه است، به طوري كه هم اكنون در بسياري از كشورها مقوله استاندارد در سالهاي آخر مقطع تحصيلي دبيرستان و مقاطع مختلف دانشگاهي تدريس شده ضمن آنكه در اين كشورها اين امر به يك پديده فرهنگي و اجتماعي حايز اهميت تبديل گرديده است . اگر چه به كار بردن لفظ استاندارد و استاندارد سازي بيشتر در حيطه ي صنعت و توليد به كار گرفته شده است اما بايد توجه داشت كه همه جا و همه چيز مي تواند مورد توجه فرايند استاندارد سازي قرار گيرد . بطوري كه طيف وسيعي از شئونات زندگي انسان كه يكي از آنها مسئله تعليم و تربيت است را مي توان در اين قالب جاي داد . امروزه هيچ سازمان يا موسسه اي را نمي توان يافت كه از جهت هاي گوناگون با امر استاندارد سرو كار نداشته باشد. در اي ...

The post دانلود پروژه مباني استاندارد و استانداردسازي در آموزش و پرورش 40 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن 10 ص


دانلود پروژه مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن 10 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 10   وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش شهر تهران فراخـوان مقـاله مـوضـوع: مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن   پژوهشگر:  ميترا حاتمي برزيان سمت: معاون دبستان اميد انقلاب دختران منطقه 13 تهرانسال تحصيلي 86-1385    فـهرست مطالـب عنوان.................................................................. صفحه كليد واژه ها............................................................... 1 مقدمه...................................................................... 3 1-  هنرتدريس............................................................ 4 2-  تعيين و طبقه بندي اهداف تدريس.............................. 4 3-  روشهاي تدريس..................................................... 5 4-  محسنات و معايب روشها......................................... 8 5-  انتخاب يك شيوه تدريس.......................................... 10 6-  بررسي وضع ...

The post دانلود پروژه مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن 10 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود 35 ص


دانلود پروژه لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود 35 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 35   لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود  ضرورت هاي ديگري براي استفاده از فنون ارزشيابي توصيفي در برنامه ريزي درسي ( اين مقاله از وبلاگي تحت عنوان ارزشيابي توصيفي، نوشته آقاي محمد حسن مقني‌زاده اخذ شده. Pars EI) در اين يادداشت بلند! با استفاده از دو مقاله به بررسي دلالت هاي استفاده از فنون ارزشيابي توصيفي در نظام برنامه ريزي درسي با توجه به نظام موجود ارزشيابي تحصيلي و مقررات موجود ارتقاء تحصيلي در آموزش و پرورش كشور مي پردازيم.متاسفانه در ادبيات آموزشي موجود در كشور ما، امتحان كه نوعي اندازه گيري (Assessment) مي باشد؛ با ارزشيابي (Evaluation) كه نوعي قضاوت است؛ يكسان پنداشته شده است. در حاليكه امتحاناتي كه در نظام فعلي ارتقاء تحصيلي در ايران با استفاده از مقياس كمي (20-0) از دانش آموزان گرفته مي شود تنها بخشي از قابليت هاي هوش شناختي (IQ) دانش آموزان را مي سنجد و در مورد اندازه گيري هوش هيجاني (Emotional Intelligence) اطلاعاتي را فراهم نمي آورد. لذا ...

The post دانلود پروژه لزوم اندازه گيري هوش هيجاني و دلالت هاي ارتقاء تحصيلي خود به خود 35 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه كلاس های مجازی 29 ص


دانلود پروژه كلاس های مجازی 29 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 29   كلاس های مجازی امروزه استفاده از رایانه، زندگی بشر را در تمامی وجوه دگرگون ساخته است. مطالعات انجام شده در ارتباط با برنامه های توسعه اغلب كشورها، نشاندهنده محوری بودن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این گونه برنامه هاست. فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقای كیفیت و كارایی آموزش مورد استفاده قرار داد به گونهای كه شیوه سنتی آموزش را دستخوش تغییر قرار داده و دیگر نیازی به حضور فیزیكی در كلاسهای درس نباشد. انفورماتیك، تله ماتیك ارتباط راه دور به كمك رایانه و مخابرات، مجموعه ای را پدید آورده كه منشا انقلاب سوم بر پایه صنعت اطلاع رسانی شده است انقلابی كه محور آن دسترسی به اطلاعات، جستوجو و بازیابی اطلاعات در مدت زمان محدود و هزینه معقول است و نهایتا _موجبات تحقق دهكده جهانی و جامعه اطلاعاتی را پدید می آورد. تعاریف متعددی از جامعه اطلاعاتی ارائه شده است ولی محوریت چنین جامعهای، اطلاعات وتولید ارزشهای اطلاعاتی است نه تولید ارزشهای مادی. فناوری اطلاعات و ا ...

The post دانلود پروژه كلاس های مجازی 29 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه كتاب كار مربي كودك 5ص


دانلود پروژه كتاب كار مربي كودك 5ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 5   مقدمه همه جا در پيرامون ما هوا هست: ما هوا را تنفس مي كنيم و بدون آن زندگي برايمان امكانپذير نيست. هوا رنگ و بو و شكل ندارد و آن را نمي بينيم. شايد همين امر سبب شده است كه كودكان در سالهاي پيش از دبستان وجود هوا را احساس نكنند و تصور اين كه هوايي هم وجود دارد برايشان دشوار باشد. به همين سبب نيز طرح موضوع هوا براي آن ها جالب توجه و شگفت انگيز است. اما چگونه مي توان هوا را به كودكان شناساند و كاري كرد كه به اهميت آن پي ببرند، كار دشواري نيست. محيط زيست كودك زمينه هاي لازم را براي انواع فعاليت، جهت شناسايي هوا، آماده كرده است. چكيده مي دانيم كه هوا يك عاملي است كه كبدون آن زندگي امكان پذير نيست. پس چگونه هوا را به كودكان بشناسانيم؟ از كودكان بخواهيم دست خود را در برابر دهانشان بگذارند و فوت كنند. آنگاه از آن ها بپرسيد چه حس مي كنند؟ آنچه حس مي كنند از كجا مي آيد؟ از كودكان بخواهيد نفس عميق بكشند. از آن ها بپرسيد چه حس مي كنند؟ سينه ها، ريه هايشان از چه پر مي شود؟ از كودكان بخواهيد دست خود ...

The post دانلود پروژه كتاب كار مربي كودك 5ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه قواعد عربي سال دوم راهنمايي 13ص


دانلود پروژه قواعد عربي سال دوم راهنمايي 13ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 12   موضوع : جزوه ي عربي دوره ي راهنمايي دبير مربوطه : جناب آقاي عبدالهي تهيه كنندگان: جمال فاطمي رسول سادات مصطفي زينلي بهار 1385 قواعد عربي سال دوم راهنمايي «صيغه» چيست؟ كلمه براي آن كه معني هاي گوناگون برساند، شكلهاي مختلفي مي پذيرد كه به هر يك از اين شكلها، صيغه گويند. مانند: كَسَبا مثني مذكر غائب «غائب» كيست؟ به كسي يا كساني كه درباره آنها صحبت مي شود، غائب گويند. مانند: هُوَ طالِبٌ يعني او دانش آموز است. در عربي غائب 6 صيغه دارد كه 3 صيغه مذكر و 3 صيغه مؤنث است. «مخاطب» كيست؟ به كسي يا كساني كه با آنها صحبت مي شود، مخاطب يا حاضر گويند. مانند: أنْتَ طالِبٌ يعني تو دانش آموز هستي مخاطب هم مثل غائب 6 صيغه دارد كه 3 صيغه مذكر و 3 صيغه مؤنث است. «متكلّم» كيست؟ به كسي يا كساني كه در حال سخن گفتن هستند متكلّم گويند و بر 2 نوع است: 1-متكلّم وحده 2-متكلّم مع الغير «متكلّم وحده» كيست؟ به يك نفر گوينده كه در حال سخن گفتن است، متكلّم وح ...

The post دانلود پروژه قواعد عربي سال دوم راهنمايي 13ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه كاربردهاي ICT در آموزش 36 ص


دانلود پروژه كاربردهاي ICT در آموزش 36 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 36   مقدمه : جهاني سازي و تغييرات فناوري، فرايندهايي كه در پانزده سال اخير سرعت يافته اند، باعث ايجاد يك اقتصاد جديد جهاني شده اند كه با فناوري تقويت شده و  سوخت (انرژي) آن بوسيله اطلاعات تامين و با دانش رانده مي شود. ضرورت اين اقتصاد جهاني مستلزم نوع و هدف موسسات آموزشي است. از آنجاييكه روند كنوني به سوي كاهش  اطلاعات ناقص  و دسترسي به اطلاعات صحيح رو به رشد است، مدارس ديگر نمي توانند شاهد صرف زمان براي انتقال يك مجموعه اطلاعات تجويز شده از معلم به دانش آموز در طي يك مقطع ثابت زماني باشند، بلكه مدارس بايد فرهنگ "آموزش براي يادگيري" را ترويج دهند. بعنوان مثال فراگيري دانش و مهارتهايي كه آموزش مستمر را درطول حيات فرد ممكن مي سازند.طبق گفته آلوين تافلر بي سواد قرن 21،كساني نخواهند بود كه خواندن ونوشتن نمي دانند بلكه كساني هستند كه نتوانند يادبگيرند يا ياد دهند.نگراني در مورد كيفيت و  روش آموزشي با ضرور ت توسعه فرصتهاي آموزشي آنهايي كه بيشترين آسيب پذيري را براثر جهاني ساز ...

The post دانلود پروژه كاربردهاي ICT در آموزش 36 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه فناوری آموزشی در کلاس تغییرات تدریجی 20ص


دانلود پروژه فناوری آموزشی در کلاس تغییرات تدریجی 20ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 20   فناوری آموزشی در کلاس : تغییرات تدریجی از نگاه معلمان ، منظور از فناوری در آموزش شامل : تابلو ، گچ ، قلم و شاید نمایش فیلمی از طریق پروژکتور باشد . در حالی که ، به طور گسترده دامنه ای از ابزارهای فناوری نظیر تلویزیون ، دوربین های ویدیویی ، ماشین های گرافیگی ،رایانه ها، دوربینهای دیجیتالی، اسکنرها و بسیاری از فناوریهای دیگر در نظامهای تربیتی استفاده میشود . همانگونه که معلمان و دانش آموزان به این ابزارها دسترسی می یابند ، نگرانی هایی درباره استفاده از آنها در معلمان ایجاد می شود که چگونه فناوری را در آموزش ادغام و چطور کوشش ها یشان را در کمک به یادگیری دانش آموزان به طور موثر به کار گیرند. تجربه و نتایج بررسی های انجام شده به ما می گوید که این عمل ، آنی و یک شبه صورت نمی گیرد و این کار نیازمند توانایی ها و مهارتهایی است که از طریق آموزش بصورت تدریجی صورت می گیرد. از جمله مهارتهایی که معلمان و دانش آموزان باید مجهز به آن باشند ، سواد دیجیتالی است . استفاده از ICT در ظهور ظرفیت های پنهان ...

The post دانلود پروژه فناوری آموزشی در کلاس تغییرات تدریجی 20ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه فناوری آموزشی در کتب درسی فناوری آموزشی 35 ص


دانلود پروژه فناوری آموزشی در کتب درسی فناوری آموزشی 35 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 36   فناوری آموزشی در کتب درسی فناوری آموزشی تحليلی از محتوای کتب درسی فناوری آموزشی  دکتر سيد حسن مرتضوی نصيری مرکز تحقيقات سياست علمی کشور مرکز مطالعات،تحقيقات و ارزشيابی آموزشی  صفحه اصلی چکيده سوالی که بسياری از اوقات ذهن ما را به خود مشغول داشته، اين است که چقدر آنچه را می دانيم در عمل به کار می بنديم. نويسندگان و خوانندگان کتاب های درسی فناوری آموزشی نيز با اين سوال روبرو هستند. در اين پژوهش با انتخاب 9 کتاب درسی دانشگاه در اين رشته به عنوان نمونه هدف مند و با استفاده از روش تحليل محتوا و نيز تحليل همخوانی سعی شده است به سوال فوق پاسخ داده شود. در واقع هدف اين بوده است که معلوم شود چه مفاهيم و عناصری از فناوری آموزشی در اين کتاب ها رعايت شده است و آيا رعايت يا عدم رعايت آنها با متغيرهايی چون جنسيت نويسنده، تعداد نويسندگان، نوع ناشر، نوبت و تيراژ چاپ همخوانی دارد يا نه.  عناصر مورد توجه به عنوان واحدهای تحليل در 6 دسته طبقه بندی شد. پس از بررسی کتاب ها و صفحه های نمونه، ...

The post دانلود پروژه فناوری آموزشی در کتب درسی فناوری آموزشی 35 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه فناوري آموزشي و روشهای تدریس متنوع 47 ص


دانلود پروژه فناوري آموزشي و روشهای تدریس متنوع 47 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 50   فناوري آموزشي و روشهای تدريس متنوع مقدمه بهره گيري از تكنولوژي آموزشی به مفهوم جديد آن بي شك يكي از نوآوري هاي آموزشي محسوب مي شود. تكنولوژي آموزشي يا فناوري آموزشي تاكنون صرفاً كاربرد دستگاه هاي سمعي و بصري نيست آموزش نيز امروز معني و مفهوم جديدي پيدا كرده است. مواد و وسايل آموزشي روز به روز تنوع بيشتري مي يابند و كتاب درسي تنها يكي از آنها به حساب مي آيد. نقش معلم هم بيشتر راهنمايي و رهبري و هدايت است تا متكلم وحده بودن. پيشرفت علوم و فنون و توسعه حجم دانش بشري، تغيير شرايط و امكانات زندگي فردي و اجتماعي، نفوذ تكنولوژي و صنعت در روابط ملي و بين المللي، نقش زمان در سرنوشت ملت ها، ظهور مشاغل و تخصص هاي جديد تغيير نيازهاي جامعه، آگاهي ملت و ... همه و همه در تغيير و تحول برنامه ها اثر مي گذارند. يكي از برنامه هاي ويژه، تأسيس هسته ي اصلي فعاليت مدارس، محيطهايي است كه به صورت (مركز مواد آموزشي IMC ) طراحي مي شوند. چند نوع مركز مواد آموزشي تاكنون طراحي شده و مورد بهره برداري قرار گرفته است ...

The post دانلود پروژه فناوري آموزشي و روشهای تدریس متنوع 47 ص appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:mirza موضوع: نظرات (0)