لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25 دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیروان موضوع تحقیق:نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش تفکر خلاق استاد مربوطه:سر کار خانم رقیه شاهدی گرداورندگان : فاطمه جعفری- زهرا جعفری زمستان 87 فهرست مطالب عنوان صفحه چكيده ....................................................... 4 مقدمه ........................................................................ 5 مفهوم خلاقيت و روند تفكر خلاق ...................................... 6 ويژگيهاي شخصيتي افراد خلاق ................................... 9 عوامل موثر در خلاقيت و تاثير آن بر محتواي كتب درسي ..... 11 رابطه هوش و خلاقيت .................................................. 12 عواملي كه مانع خلاقيت ميشوند ................................... 17 نقش معلم در پرورش خلاقيت ......................................... 17 راههاي ايجاد و پرورش خلاقيت ..................................... 19 راههاي ايجاد و پرورش خلاقيت دردانش آموزان ...............20 نت ...
The post دانلود پروژه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش تفکر خلاق 25 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 19 نقش تـاریـــخی زن در تمــــدن ایــرانی – اســلامی فهرست عنوان صفحه پیشگفتار 2 مقدمه 3 محتواي مقصد و منظور فرهنگي انقلاب 5 مشاركت زنان در جهاد 7 سخن آخر 17 چکیده 18 منابع و مآخذ 19 پیشگفتار انقلاب اسلامي ايران، تنها يك جهاد و مبارزه سياسي براي تغيير يك حكومت يا رژيم طغيانگر و ظالم و مستبد نــبود، بلكه نهضت بيداري يك ملت در برابر صف خودكامگي، استعمار و از خودبيگانگي بود. حركت بيداري براي مقابله با استعمار و بركندن مباني فرهنگي ، اعتقادي و آئيني يك ملت بود. حـماسهاي براي احياء آئـين و فكر و انديشه ديني، اعتقادي و باورهاي ديرين و پا بر جاي يك ملت بزرگ بود. يك حماسه عظيم بود كه با همــت و غيـرت مردمي بپاخاسته، براي صيانت از ارزش هاي دين باورانه خود بسيج شدند. اينچنين حركتي توانست، با دست آويزي به اصول و آرمانهــا و ارزشهاي مكتبي خود، تحـولات بسـيار گســتردهاي را در سنگرهاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و همچنين اقتصادي و منطـقهاي مارا در جهان بدنبال ...
The post دانلود پروژه نقش تاریخی زن در تمدن ایرانی اسلامی 20 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 10 نظریه نو واقع گرایی کنت والتس : (والتز) پدر نظریه نو واقع گرایی است. کنت والتز با تاکید بر ضرورت نظریه پردازی برای جمع آوری اطلاعات و توضیح حوادث بین المللی معتقد است که عصاره هر نظریه باید بر پیوند بین مفاهیم و متغیرهای جوهری روابط در صحنه واقعی بین الملل استوار باشد. والتز تصریح می کند که بدون مفاهیم نظری، جمع آوری استقرائی اطلاعات، ما را به توصیفی آن هم گاه ناصحیح از واقعیات رهنمون خواهد کرد. با توجه به پراکندگی اطلاعات گستردهترین سطح جامعه بشری – یعنی سطح بینالمللی و جهانی – والتز معتقد است که در نظریه پردازی و روابط بینالملل به فرضیه های ذهنی اولیه نیاز داریم تا ما را در جمع آوری اطلاعات مناسب یاری دهد. بدون وجود این فرضیهها و مفاهیم نظری نظریه توضیح دهنده ای نخواهیم داشت. او قدم را از این فراتر گذاشته، ادعا می کند که نظریه های تجربی قابلیت آن را ندارند که درک صحیحی از واقعیات به دست دهند. از دیدگاه وی، نظریه، تصویری ساخته ذهن است که محصور به حوزه ...
The post دانلود پروژه نظریه نو واقع گرایی 10 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 38 نظریه قرار اجتماعی نظریۀ قرار اجتماعی که زمانی بر اندیشۀ سیاسی اروپا مسلط بود، در نظریۀ جدید سیاسی نقش مهمی بازی کرده است. بنیاد این نظریه بر این فرضیه نهاده شده است که پیش از تکوین دولت، انسان در «وضع طبیعی» (state of nature )زندگی می کرد. « وضع طبیعی» را عده ای حالتی پیش از اجتماع شدن و برخی دیگر پیش از سیاسی شدن می دانند ولی هر چه بوده باشد، وضعی پیش از پیدایش نهاد حکومت است. وضع طبیعی جامعه ای سازمان یافته نبود و در آن هیچ قدرت سیاسی وجود نداشت تا قوانین و مقرارتی را وضع کند و به اجرا گذارد. تنها به اصطلاح « قانون طبیعی» تنظیم کنندۀ طرز رفتار و عمل بشر بود. هر انسان زندگی خاص خود را داشت و تنها از آن قواعد رفتاری اطاعت و پیروی می کرد که می اندیشید برای پیروی کردن مناسب است. جانبداران گوناگون این نظریه در مورد شرایط زندگی انسان در وضع طبیعی توافق نظر ندارند. برخی آن را وضع ددمنشانۀ کامل که در آن قانون جنگل بر زندگی انسانها حاکم بوده تصور کرده اند ...
The post دانلود پروژه نظریه قرار اجتماعی 38 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 250 مقدمه نظام آموزشي كشورهاي جهان آموزش يكي از مهم ترين اركان هر نظام اجتماعي به شمار مي رود. در جوامع پيشرفته كه روز به روز بر پيچيدگي آن افزوده مي شود بدون آموزش هاي لازم، زندگي ممكن نخواهد بود. به تناسب گسترش مهارت هاي كار و زندگي در شرايط كنوني، نظام آموزش هر جامعه اي نياز به ارتقاء كمي و كيفي دارد. سياست گذاري و برنامه ريزي در مسائل آموزشي در سطوح و حوزه هاي مختلف اعم از ابتدايي، متوسطه وآموزش عالي و نظاير آن يكي از سرنوشت سازترين حوزه ها است. سياست گذاري در اين حوزه امري پويا و متحول است كه به فراخور نياز جوامع بايد دست خوش تغيير و اصلاح گردد. در اين بين بهره مندي از سياست ها و تجارب آموزش ساير كشورها در طراحي نظام آموزشي كشور بسيار مفيد و مؤثر مي باشد. امروزه كشورهاي مختلف جهان از ساختارهاي آموزشي متفاوتي برخوردار مي باشند كه طبيعتاً ساختارهاي فوق در هركشوري بنا بر سياست ها، برنامه ها و اهداف مورد نظر آن كشور متفاوت مي باشد. دراين ميان، تلاش براين است كه نظام آموزشي هر يك از كشور ...
The post دانلود پروژه نظام آموزشي كشورهاي جهان 247 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 17 چكيده يكي از عمدهترين مكاتب جامعهشناسي نظرية كنش متقابل نمادي با نظريات جرج هربرت ميد (1931- 1863) پايهريزي و توسط هربرتبلومر (1986- 1900) تكميل و تدوين گرديد كه در دوزمينه بازنمودن نكات و مفاهيم پوشيده و گسترش مباني تئوريك خودكار بلومر قابل توجهاست. بلومر از چهرههاي برجسته جامعهشناسي آمريكا كه داراي برجستهترين پستها و سمت دانشگاهي ودر نهايت استاد برجسته جامعهشناسي مطرح بودهاست وي شاگرد خاص ميد و بنيانگذار نحلة جديد كنشمتقابل نمادي ميباشد كه مخالف با جامعهشناسان عواملي جامعهشناسي تفسيري را وارد محيط دانشگاهي كرد. وي كتاب چشمانداز و روش كنش متقابل نمادي را در سال 1969 منتشر ساخت ودر آن به تشريح قضاياي بنيادين خويش كه شامل سه قضيه اعيان، منشاء اعيان و وجه تفسيري پرداخت. باورهاي ريشهاي كنش متقابل نمادين را بلومر 1ـ ماهيت يا طبيعت جامعه بشري و زندگي گروه اجتماعي 2ـ ماهيت كنش م ...
The post دانلود پروژه نظريه كنش متقابل 17 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 43 نشانه هاي هيجاني افسردگي: وقتي از يك بيمار افسرده سؤال مي شود كه چه احساسي دارد، رايجترين صفتهايي كه به كار مي برد عبارت اند از: «غمگين، دمغ، بدبخا، درمانده، نااميد، تنها، ناخشنود، اندوهگين، بي ارزش، شرمنده، حقير، نگران، بي مصرف گناهكار.» غم برجسته ترين و فراوان ترين نشانه هاي هيجاني در افسردگي است. غم آنچنان بر زددگي يك بيمار حاكم بود كه او تقريباً در تمام ساعات بيداري خود گريه مي كرد. او به خاطر گريه بيش از حد نمي توانست از عهدة مكالمة اجتماعي بر آبد. اين حالت با چنان شدتي در درمان رخ داد كه تقريباً هيچ درماني صورت نگرفت. اين خلق ماليخوليايي در اوقات روز فرق مي كند. عموماص افراد افسرده هنگام صبح احساس بدتري دارند، و وقتي روز سپري مي شود، به نظر مي رسد خلق آنها اندكي سبك مي شود، همراه با احساسهاي غم، احساسهاي اضطراب نيز اغلب در افسردگي وجود دارند. فقدان مسرت، از بين رفتن شادي زندگي، تقريباً به اندازة غم در افسردگي فراگير است. فعاليت هايي كه قبلاً موجب احساس خشنودي مي شوند ...
The post دانلود پروژه نشانه هاي هيجاني افسردگي 27 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 43 مقدمه: تعریف نظارت آموزشی یکی از اسرار نهفته برای افراد خارج از حرفه تعلیم و تربیت و تا حدی در میان خود این حرفه، وجود کارکنانی تحت عنوان ناظر آموزشی یا راهنمای تعلیماتی در مدرسه است. والدین و گاهی معلمان اعتراف می کنند که از وجود چنین متخصصانی در نظام آموزش و پرورش کشور بی اطلاع هستند. اگرچه افراد عامی نیز می دانند که در مدارس کارکنان متعددی نظیر سرایدار، دفتردار، آبدارچی و مشاور وجود دارند، اما در واقع تصور آنها از کارکنان مدرسه، معلمان کلاسها و مدیر مدرسه است. اگر از افراد جامعه خواسته شود که یک راهنمای تعلیماتی مدرسه را معرفی کنند، احتمالاً به مدیر مدرسه، که ممکن است خودش یگانه راهنمای آموزشی باشد، اشاره می کنند و یا ممکن است به رئیس ناحیه که نقش محدودی در امر نظارت آموزشی دارد اشاره نمایند. با توجه به حضور فعالانه راهنمایان آموزشی در مدارس و نواحی سراسر کشور، با کمال تعجب مشاهده می شود که نقش آنها به درستی تعریف نشده است. بخشهای بازرگانی و صنعت این مشکل را ندارند. موقعیت ناظران ب ...
The post دانلود پروژه نظارت و راهنمایی آموزشی نهایی appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 91 ناشنوايي و كم شنوايي كودكان ناشنوا وكم شنوا گرومتجانسي را تشكيل نمي دهند. اولين دليل آن است كه آنها كودكاني هستند كه تمام ويژگيهاي انفرادي كودكان ديگر رادارا مي باشند. ثانيا نقصي كه دارند نيز جنبه فردي دارد.انها همگي از نوع اختلال شنوايي رنج مي برند. اما درجه شدت اين اختلال وسني كه اختلال در آن رخ داده است، نوع اختلال وعلت آن همگي هر كودك را منحصر به فرد مي سازند.اين تفاوتها همراه باعواملي ديگر معلمان ويژه را با مشكلات تازه اي روبه رو مي سازند. نكته اي كه در اين جا يادآوري آن از اهميت برخوردار است اين است كه نقص شنوايي بر توانايي هوشي تاثيري ندارد. اما بدون درمانهاي اوليه، اين نقص مي تواند بر رشد هوشي ونحوه ارتباط كودك با خانواده وديگران تاثير بگذارد. تعاريف عوامل متعددي درتعريفي كه ما از نقص شنوايي به عمل مي آوريم دخالت دارند. اين عوامل عبارتنداز: شدت نقص شنوايي، سني كه نقص در آن رخ مي دهد و نوع نقص. شدت نقص شنوايي شنوايي را معمولا با دسي بل كه نوعي سنجش نسبي شدت صوت است اندازه ...
The post دانلود پروژه ناشنوايي و كم شنوايي 43 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 33 نحوه تعيين شاخص هاي حوادث ناشي از كار ميزان وفور حوادث (Accident frequency rate) (AFR) عبارت است از نسبت حوادث اتفاق افتاده در يك زمان معين(معمولاً يكسال) بر مجموع ساعات كار كل كارگران در همان زمان ضربدر يك ميليون AFR______________________________ = ميزان شدت حوادث Accident severity rate (ASR) ميزان شدت حادثه يا بسامد شدت حوادث از تقسيم حاصل ضرب مجموع ساعات از دست رفته به علت حادثه در زمان معين در هزار بر مجموع كل روزهاي كار كارگران در همان زمان ASR_________________________________ = ميزان شيوع حوادث (Accidents incidence rate) يا (AIR) از طرف سازمان بين المللي كار براي كشورهايي كه محاسبه ميزان وفور و شدت حوادث بعلت نداشتن اطلاعات لازم در مورد مجموع ساعات كار كليه كارگران و ساعات از دست رفته بعلت حادثه مقدور نيست محاسبه و اين ميزان توصيه گرديده كه از تقسيم مجموع تعداد حوادث در يك زمان ضربدر هزار به تعداد كل كارگران در همان زمان بدست ميآيد. (AIR)___________________________ = با تو ...
The post دانلود پروژه نحوه تعيين شاخص هاي حوادث ناشي از كار 20 ص appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۴ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)