لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 185 مقدمه: مددكاري اجتماعي رشته است پيچيده كه تخصص هايي گوناگون را در بر مي گيرد و بر تعهدات والاي اخلاقي و انساني استوار است اهميت اين ريشه در ايران به خصوص پس از جنگ تحميلي كه ضايعات رواني و جسماني ظالمانه اي بر ما وارد كرد بيش از پيش آشكار شده است بنابراين با نگاهي به فلسفه علوم در مي يابيم مباني علم مددكاري اجتماعي رشه در باورهاي مذهبي دارد كه در طول شكوفايي علوم به يكي از رشته هاي علوم انساني تبديل گرديده است در طول اين تحولات كشورهاي رقيب با دستيابي به ارزش و جايگاه علم و حرفه مددكاري كه بر پايه روابط انساني و انسان ها استوار است به تاسيس مراكز آموزشي اين رشته تا سطح دكترا پيش رفته اند و در حال حاضر متخصصين آن در اكثر مراكز و نهادهاي انساني از فرد و خانواده كوچكترين نهاد تا وسيعترين مجتمع هاي تجاري- صنعتي- بهداشتي- فرهنگي – اجتماعي سعي در شناخت ارزش ها و توانائيهاي انسان و استفاده از استعدادهاي او داشته و با مدد امكانات شناخته و ناشناخته تلاش در بهبود كيفي زندگي جوامع انساني ...
The post دانلود پروژه مددكاري اجتماعي appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 20 امروزه باوجود پيشرفتهاي علمي و فن آوريهاي شگرف تمدن بشري، پيشگيري و درمان معلوليت هاي مختلف و محو پديده ناخوشايند نابينايي ـ به جز در مواردي بسيار معدود ـ آرزويي بيش نيست. نابينايان به عنوان قشر غيرقابل اغماضي از جامعه در سطوح مختلف سني مطرحند. كودك نابينا براي نخستين بار در فضاي خانواده نفس مي كشد. افراد خانواده نخستين كساني هستند كه كودك نابينا حضور آنها را درك مي كند. بنابر اين پدر ومادر كودك نابينا نخستين آموزگاران و سازندگان بناي شخصيتي اويند. پدر ومادري كه بطور غيرمنتظره كودك نابينايي را در آغوش مي گيرند با احساسي آميخته با ناباوري و عدم قبول اين واقعيت ناخواسته، اضطراب انديشه «چه كنم» امروز و نگراني و وحشت «چه خواهد شد» فردا، روبرو مي شوند. اين احساس مخرب در روحيه و احساسات اين طفل كوچك و معصوم اثر مي گذارد. احساس ناامني را در ضمير او تقويت مي كند. اتكاي به نفس را از او مي گيرد و به خود ياري و استقلال وي ...
The post دانلود پروژه كودكان نابينا appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8 كودك و لكنت زبان ( قسمت نوزدهم ) در قسمت قبل به اين مطلب پرداختيم كه چگونه مي توان نسبت به لكنت كودك برخورد مناسب و مطلوب داشت. در مواقع مقتضي ، توصيه هاي مستقيمي به كودك ارائه نماييد. بعد از اين كه كودك سؤال كرد : "چرا لكنت دارم"؟ ممكن است بپرسد: "چطور مي توانم جلوي لكنت خودم را بگيرم"؟ در اين هنگام بهترين توصيه اين است كه به او بگوييد: "خيلي تقلا نكن" و يا ، "سعي كن راحت و آرام باشي ، به خودت اصلاً فشار نياور و عضلات دست و صورت خودت را سفت نكن" . يكي از والدين اين مسئله را با گره كردن مشت خود و فشار دادن آن و سپس باز كردن تدريجي و آهسته مشت خود و رها كردن انگشتان ( حالت آرام ) ، در حالي كه صدايي از دهانش ( مثل اف يا آه ه ) خارج مي شد نشان مي داد . شما هم مي توانيد دو طريق مختلف در صحبت كردن را به كودكتان نشان دهيد. 1- با زحمت و تقلا صحبت كردن كه اضطراب فرد را افزايش مي دهد و اختلال كلام را بيشتر مي نمايد و 2- خيلي راحت و نرم و روان و آسان حرف زدن و صداها و كلمات را ادا ك ...
The post دانلود پروژه كودك و لكنت زبان appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13 درباره كتاب و كتابخواني و انواع كتابها عينالقضات همداني، عارف نامي ايران متوفي به سال 525 ه.ق از مشايخ و شاگرد عمر خيام و امام محمد غزالي (برادر ابوحامد غزالي مشهور)، استادي داشته است به نام شيخ بركه همداني كه كاملاً امي و بيسواد بوده، با اين حال عينالقضات سخت به او ارادت ميورزيده و در نامههاي خود بارها از او ياد كرده و نوشته است: «هفت سال كم يا بيش بركه را -قدس سره- ميديدم و هرگز زهره نداشتمي كه دست فراكفش او كنم.»1 البته در ميان عارفان كم نيستند افرادي كه استادان بيسواد و امي اما فاضل و عارف و واصل داشتهاند كه ميتوان به «ابوالعباس قصاب» استاد عطار، «شيخ ابوالحسن خرقاني» (425 ه.ق) و نيز شمسالدين تبريزي استاد كامل مولانا، اشاره كرد. معمولاً عرفا چيزهايي كه از اين عارفان نامي ولي امي يا ناشناخته، بهصورت حضوري ياد گرفتهاند، بيشتر از استادان علوم كسبي و حصولي بوده است ...
The post دانلود پروژه كتابخواني appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 4 محدودیت های قوانین اجتماعی قوانین با نتیجه گیریهای علمی در جامعه شناسی جامعه شناس در بادی امر, به اتکای اطلاعات و تجارب موجود برای حل مسالهای , فرضیه ای ترتیب میدهد. آنگاه برای اطمینان از درستی یا نادرستی فرضیه خود , در حوزه عمل به تجربه دست میزند, و اگر تجربه را موید آن یابد, آنرا معتبر میشمارد و قانون میخواند. اما چون موضوع جامعه شناسی اجتماعی است و این گونه مسائل در زندگی محقق نقش دارند, معمولاً تحقیقات علوم اجتماعی بیش از تحقیقات علوم دیگر با تمایلات و تعصبات و سوابق ذهنی محقق ارتباط مییابند. ولی در هر صورت نتیجه گیریهای علمی در جامعه شناسی تا آنجا که با واقعیات مبتنی بر حقیقت سازگار باشند, مانند قوانین و نگرشهای علوم دیگر اعتبار دارند. البته در این نکته بایستی توجه کامل نمود که این نتیجه گیریها که شاید بتوان بدان نام قانون اطلاق نمود ,تف ...
The post دانلود پروژه قانون اجتماعي appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 88 فصل اوّل كليات تحقيق مقدمه انسان به عنوان موجودي اجتماعي يك رشته روابط با همنوعان خود برقرار مي سازد . مادر زندگي روزمره هميشه با انتخاب و گزينش سروكار داريم اين انتخاب زماني معني پيدا مي كند كه اولاً فرد توان و حق گزينش را داشته ، ثانياً جانشيني جهت انتخاب وجود داشته باشد ، ثالثاً فرصتهايي براي افراد به وجود آيد تا افراد بتوانند تصميم بگيرند و اين ميسر نخواهد بود ، مگر در سايه داشتن مدارسي كه نه تنها معلمان را در تصميم گيريها مشاركت دهند ، بلكه محيطي فراهم آيد كه دانش آموزان نيز جهت اين امر مهم .تربيت و آماده شوند . چرا كه ‹‹موفقيت اشخاص در مجموعه شرايط ويژه اي رخ مي دهد كه شايد مهم ترين عامل تعيين كننده آن تصميم گيريهاي درست و به موقع آن اشخاص باشد ›› (قاضي 71 ـ 1370 ) و تصميم گيري درست هميشه با نظر مشخص فرد به دست نمي آيد بلكه در سايه مشورت و ياري خواستن از ديگران ميسر است . استفاده از خدمات راهنمايي و مشاوره ، اگر چه در جامعه ما به ويژه براي دانش آموزان ...
The post دانلود پروژه كارآيي مشاوران appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 12 فنون درمان حمايتي صرف نظر از هر رويكرد درماني، توجه به مكانيزمهاي دفاعي بسيار مهم است. اگر چه، پس از تشخيص مكانيزمهاي دفاعي، آنچه شما در درمان به كار ميبريد از موردي به مورد ديگر متفاوت است؛ اما در صورتي كه افراد دچار اختلالهاي جدي در انتزاع، انسجام تلفيق يا اعتماد بنيادي باشند، معمولاً بهتر است از فنون درمان حمايتي استفاده كنيد (استورات و لوين، 1967؛ بلك من، 1994). در اين فصل به فنون حمايتي مبتني بر نظريههاي تحليلي و برخي از مكانيزمهاي دفاعي مربوط پرداخته ميشود. بازسازي كاركردهاي من زماني كه مشخص شد يك يا تعدادي از كاركردهاي من مستقل مختل شده، سعي كنيد حداقل برخي از ابعاد آنها را براي فرد فراهم كنيد تا بتواند در شخصيت فرد ادغام شود. در ذيل به برخي از قواعد كلي اشاره ميشود كه شما ميتوانيد از آنها در فنون درماني افرادي كه كاركردهاي من مستقل در آنان مختل شده، استفاده كنيد. عملكرد انسجام بخشي (تلفيقي) اختلال اين عملكرد به تفكر مماسي، ...
The post دانلود پروژه فنون درمان حمايتي appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 47 فلسفه براي کودکان از جمله شاخه هاي جديد رشته فلسفه محسوب مي شود، اما در اين شاخه از مباحث پيچيده فلسفي خبري نيست بلکه در واقع آموزشي است براي روشمند کردن تفکر . در اين مقاله اهداف و برنامه هاي فلسفه براي کودکان از سوي رئيس مرکز تحقيقاتي فلسفه براي کودکان آرژانتين بررسي شده است. " فلسفه براي کودکان " يک برنامه آموزشي است که اين امکان را فراهم مي آورد تا کودکان و نوجوانان افکار پيچيده خود را شکل دهند. از اين رهگذر استدلال، تفکرات انتقادي، خلاقانه و نوعدوستي آنها نيز زياد مي شود. اين برنامه نظام مند و تدريجي است که بيشتر براي کار روي کودکان 4 تا 18 ساله طراحي شده است. با در نظر داشتن علايق کودکان و با توجه به اين موضوع که آنها را بيشتر تحريک کنند و اين مساله با کارهاي روش مند به اجرا در مي آيد. اين برنامه به گونه اي طراحي شده است که کنجکاوي و اعجاب کودکان را بر انگيزد. هدف اين است که به بالاترين ميزان فکر سامان يافته، در مجموعه اي از سئوالات دست پيدا کرد. اين برنامه در جوامعي ...
The post دانلود پروژه فلسفه خلاقيت كودكان appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 50 فنون تفسير Interpretive techniques توجه به اين نكته در درمانگري تحليلي (كامپتن،1975؛ گري؛ بلك من، 1994؛ دورپات، 2000) براي درمانگر الزامي است كه نخست دريابد مراجعين چگونه از روبرو شدن با هيجانهاي خود اجتناب ميكنند؛ و در گام بعد توجه مراجعين را به مكانيزمهاي دفاعي ناسازگاري كه بكار ميبرند، جلب كند. به عبارت ديگر، روان درماني پويشي و روان تحليلگري از دسته درمانهايي هستند كه در آها محتوا وزمان اظهارات درمانگر، از جمله مؤلفههاي فني درمان به شمار ميروند. روان تحليلگران معمولاً، در بخشي از درمان مراجعين به اقداماتي تحت عنوان "تفسير" دست ميزنند. مداخلات ("تفسيري") تحليلي راهنمائي و برقراري اتحاد درماني راهنمائي درماني را ميتوان در جلسه دوم يا زماني كه ارزيابي اوليه تكميل شد و تصميم به آغاز درمان صورت گرفت به مراجع ارائه كرد. معمولاً برخي از مراجعين در آغاز درمان متوجه نيستند كه دقيقاً بايد چه كاري انجام دهند. شرح فرايند درماني به ويژه براي مراجعيني ك ...
The post دانلود پروژه فنون تفسير appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 18 فلسفه آموزش و پرورش ايده آليسم و رئاليسم: مقدمه: يک : ايدهآليسم 1 - نميتوان "وجود" و "ادراک " را مساوي دانست آن گونه که برکلي عقيده دارد (زيرا اشاره شد که از تحليل اين جمله مطابقت و تساوي وجود و ادراک ناشي نميشود و مساوي دانستن آن دو خلط مقام ثبوت و اثبات است). 2 - از اين نظر برکلي که وجود مساوي ادراک است به هيچ وجه انکار جوهر مادي آن گونه که برکلي ميگفت نتيجه نميشود. 3 - برکلي جهان خارج و علم به آن را بطورکلي نفي نميکند، بلکه وي جهان (جوهر) مادي مستقل از ادراک را نفي ميکند، اگرچه نظريه شناخت برکلي در نهايت به دليل حسي مذهب بودن او به نفي جهان خارج منجر ميگردد (زيرا وي ميخواهد مشکل نظريه شناخت خود را با يک اعتقاد مذهبي و متافيزيکي (خدا) رفع کند با اينکه وي اصالت تجربي (حسي) است . 4 - چون برکلي به نوعي جهان خارج (طبق نظر خودش) قائل است و فقط جهان مادي خارج از ذهن و ادراک انسان را انکار ميکند، لذا نميتوان او را در رديف ...
The post دانلود پروژه فلسفه آموزش و پرورش ايده آليسم و رئاليسم appeared first on میرزا فایل.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت:
۱۰:۱۸:۴۳ توسط:mirza موضوع:
نظرات (0)