دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی تکوینی یا مستمر
دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی تکوینی یا مستمر
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 5 ارزشیابی تکوینی یا مستمر ارزشیابی تکوینی، آنطور که از اسم آن پیداست، زمانی به اجرا در میآید که فعالیتهای آموزشی هنوز جریان دارد و یادگیری شاگردان در حال تکوین یا شکلگیری است. معمولاً تحقق هدفهای آموزشی و پرورشی یا تغییر رفتار شاگردان، بتدریج و بمرور زمان امکانپذیر میشود. به این دلیل، معلم ناگزیر است تحقق هدفهای آموزشی هر بخش را در فاصلهٔ زمانی معینی، متناسب با توانایی و امکانات شاگردان انتظار داشته باشد. او برای آنکه از چگونگی تحقق هدفهای آموزشی هر بخش از مطالب تدریس شده آگاه شود، لازم است در پایان هر بخش، آموختههای شاگردان را مورد ارزشیابی قرار دهد. این نوع ارزشیابی که به طور مستمر در پایان هر بخش از مطالب تدریس شده و در طول سال تحصیلی انجام میگیرد، ارزشیابی تکوینی یا ارزشیابی مرحلهای نامیده میشود. بدیهی است محتوای سؤالات ارزشیابی تکوینی، مستقیماً ناظر به اندازهگیری آن دسته از هدفهای آموزشی است که برای ...
The post دانلود تحقیق کامل درباره ارزشیابی تکوینی یا مستمر appeared first on میرزا فایل.
برچسب: ،